Mijn volgers

woensdag 5 oktober 2016

Challenge 3 bij Crea Chicky's

Hallo allemaal,
Vandaag laat ik mijn DT-kaart zien voor de challenge van Crea Chicky's.
Als sponsor hebben Bugaboo en de stempel die ik heb gebruikt is Fancy Dibi Fancy Dibi Als je geïnteresseerd bent, dan kun je deze stempel HIER kopen.
Ik had nog een verjaardagskaart nodig voor mijn buurmeisje, dus heb ik een en ander gecombineerd.
Ik heb er een gezellige easel-kaart van gemaakt in roze tinten. Ik vond dat echt leuk passen bij dit plaatje.
Allereerst heb ik een easelkaart gesneden en daarop een kleinere van designpapier. Beide heb ik bewerkt met de distresser en daarna beïinkt met Vintage Photo. Zo heb ik eerst de kaart zelf gemaakt.
Het plaatje heb ik ingekleurd met Distress inkt en markers en daarna met een mal van Whimsy Stamps uitgestanst. De mal heeft van die leuke faux stitches. Daarna heb ik het op roze designpapier, hetzelfde gestippelde als op de kaart, geplakt en het met wat pareltjes versierd. Hier is een detail foto van het plaatje.
Daarna heb ik een doily op de kaart geplakt met daarop het plaatje. Daaronder over de hele breedte een kanten rand met roosjes.
Toen ben ik wat bloemen in roze en witte tinten bij elkaar gaan zoeken.
Eerst een flinke toef aan de linker kant van de kaart:
Daarna nog eentje op het onderste gedeelte van de easelkaart, zodat de bovenkaart daar mooi tegenaan kan staan. 
Rechtsboven heb ik nog wat witte pareltjes geplakt ter decoratie.
Deze kaart wil ik mee laten doen met de challenge van
Create and Makes                         -     Anything goes opt. use a die
Crafty Cardmakers                        -     Birthdays
Crafting with Dragonflies              -     Pinktober
Get Creative                                -     Must include stitching
Ooh La La Creations                   -     Feminine 
Stamps + Fun = Creativity             -     Besondere Kartenform
One stitch at a time                      -     Monochromatic
Dragonfly Dreams                       -     Think Pink




9 opmerkingen:

  1. Gorgeous and beautiful card Jolanda
    Dianne xx :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuke kaart Jolanda.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous card, a lovely piece of art! Thanks for sharing at Crafty Cardmakers.
    Glenda
    DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful creation. The flower sprays are wonderful. Thank you for joining us at Crafting with Dragonflies. Wynn DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thank you for sharing your pretty card with us at Ooh La La Creations. That little image is so cute and your flowers and colours are lovely. Michelle x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is beautiful, so pretty.
    Thank you for joining us at Ooh La La Creations.
    I have candy on my blog Crafting with Cotnob if you would like to take a look.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. such a cute card. thank you for sharing it at crafting with dragonflies. Jarka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. That a beautiful card. I really like all the flowers and pretty papers and image is just lovely. Thanks you for joining us at One Stitch At A Time Challenge Monochromatic.
    Deborah DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a lovely feminine card... thank you for sharing it with us at Crafty Cardmakers.

    Jackie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda