Mijn volgers

dinsdag 19 december 2017

Reminder Challenge #132 LCC

Hallo allemaal,
Vandaag laat ik jullie een alweer een kerstkaart zien. Deze keer heb ik een kaart gemaakt als reminder voor de challenge bij Let's Craft and Create. Het thema deze maand is Anything Christmas.
Ik heb een digi stempel gebruikt van Lili of the Valley, Carol Singing. Ik heb het plaatje ingekleurd met Distress inkt en markers. De achtergrond heb ik zacht getamponeerd met Distress inkt en de gele sterren zijn gemaakt met een Spectrum Noir Sparkle stift in de kleur Moonlight.
Het hele plaatje heb ik met een rechthoekige mal met faux stitches van Whimsy Stamps uitgestanst.
De trompetten zijn gestanst met een mal van Amy Design.
Het designpapier, zowel het blauwe en grijsgewolkte als het muziekpapier komt uit mijn voorraad.
Deze kaart wil ik laten meedoen aan de challenge van:
Crafting from the heart                  -     Anything goes
Whimsy Stamps                          -     Anything goes
Fussy and Fancy                          -     Christmas
Simon Wednesday                       -     Stitch it
Creative Moments                        -     Anything goes/Christmas
Crafty Gals                                -     Anything goes
Creative Inspirations                    -     Winter/Christmas
Kaartjes Inspiratie Challenge         -     Kerst (via Facebookgroep)
Friendship Challenge                    -     Weihnachten





12 opmerkingen:

  1. Erg mooi maar ziet er voor mijn kunde te ingewikkeld uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi is je voorbeeldkaartje Jolanda...wat een gaaf modelletje is dit...TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is just gorgeous!

    Thanks for getting festive with us at Creative Moments,

    Hugz Tinz

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi
    Bedankt voor het meespelen bij de challenge van Creative Moments. Veel succes en we zien je graag terug bij de volgende challenge!

    We hebben een DT call, deze kan je bovenaan vinden op onze blog.

    X
    Diana
    !!DT CALL!! Creative Moments, klik hier

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW! Thats one wonderful card. Love the faux stitch details. Thanks for playing along Simon Says Stamp Stitch It Challenge. Merry Christmas to you and your family. Gayatri xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. CONGRATULATIONS - you were the lucky winner from Challenge #153 at the Crafty Gals Corner!
    Please visit the blog to claim your prize :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW this is awesome ... absolutely beautiful!! Thanks so much for playing in our Fussy and Fancy Challenge! Please come back again soon!

    Darlene
    Fussy and Fancy Girl
    FUSSY AND FANCY
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a lovely card thank you for joining into our challenge over at Whimsy challenge blog
    Michelle DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo liebe Jolanda ,
    eine wunderschöne Karte hast du gestaltet sie gefällt mir sehr gut. Vielen Dank für die Teilnahme an der Friendship Challenge. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jolanda,
    nou eindelijk je blog gevonden ;-)
    En natuurlijk ook volger geworden. Je kaart is heel leuk. Dat model heb ik al vaak gezien, zelf nog nooit gemaakt. Maar wie weet....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Thank you for sharing your wonderful card, and for joining in with the Whimsy Stamps challenge this month and good luck. Hugs Janine DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a super sweet project you have for us today, so well thought out and put together a fabulous Creation Beautiful in every way, we are so lucky you have entered our WHIMSY STAMPS challenge blog so beautiful to look at good luck hugs Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda