Mijn volgers

maandag 15 januari 2018

Down on the farm

Hallo allemaal,
op deze "blue monday", waar ik zelf helemaal geen last van heb overigens, heb ik een kaart voor jullie als voorbeeld voor de wekelijkse challenge bij Always Fun.
Het thema deze week is: Down the farm. Dat is toch weer eens een keertje iets heel anders, toch.
Ik heb er een mannenkaart van gemaakt met een traktor.
Deze kaart wil ik mee laten doen bij de challenge van:
Crafting from the heart                           -     Anything goes
Fussy and Fancy                                    -     Distress it
Allsorts Challenge                                 -     No patterned paper
A Bit more time to craft                         -     Anything goes
Crafty Creations                                    -     Anything goes



3 opmerkingen:

  1. Great card idea, thanks for sharing with Crafting from the Heart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very nice card, love the tractor image!
    Thanks for sharing with us at Allsorts challenge this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great card with lovely embossing. Thanks for playing along with us at Fussy and Fancy Friday. Pat K xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda