Mijn volgers

woensdag 28 februari 2018

Challenge Alles Mag bij Inspiration Destination

Goedemorgen allemaal,
hier ben ik al weer met een nieuwe kaart. Deze keer is het een kaart voor de challenge van Inspiration Destination. Het thema voor de komende 2 weken is Alles mag, dus ik zou zeggen, doe lekker mee met wat je hebt.
Ik heb deze keer geen stempel gebruikt maar een plaatje van Syta van Gelderen. Ik vond het zo'n mooi plaatje met die zwanen.
Deze kaart doet mee aan de challenge van
Crafting from the heart                        -     Anything goes
City Crafter                                       -     Die Cuts
Die Cutting Divas                              -     Tic-Tac-Toe (flowers, emboss, ribbon)
Everybody  Art                                   -     Perlen und Spitze
Artistic Inspirations                            -     Anything goes opt. use flowers
Crafty Gals Corner                              -     Add a heart

7 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje met die sierlijke zwanen erop Jolanda...ook e andere accentjes zijn geweldig!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a pretty and elegant card. Thanks for joining in at City Crafter.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous! thanks for sharing with us at CCCB!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous Card!!!
    Thanks for joining Die Cuttin' Divas this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh such an elegant and beautiful card! Thank you for playing along with us over at Die Cuttin' Divas:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. CONGRATULATIONS!
    You were one of the lucky winners from Challenge #160 at the Crafty Gals Corner!
    Please visit the blog to claim your prize :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda