Mijn volgers

vrijdag 1 juni 2018

Nederlandse kaart

Hallo allemaal,
Vandaag begint er weer een nieuwe challenge bij Do-Al(l) Kreative met als thema "In de kleuren van je land". Bugaboo Stamps is onze sponsor en ik heb een lief klein cheerleader meisje uitgezocht om in te kleuren.
        Digi stamps,Bugaboo Brat Sports - Cheerleader Girl,Bugaboo Stamps,
Enige tijd geleden heb ik de Derwent Inktense Paint Pan Travel Set gekocht en ik vond dit een mooie gelegenheid om deze ook eindelijk eens te gebruiken. De kleuren rood en wit zijn zo mooi dekkend, dat kwam nu heel goed uit.
Het plaatje heb ik zoals gezegd ingekleurd met Derwent Inktense en vervolgens de hoeken afgerond met een pons.
Van wit cardstock heb ik basiskaart gesneden. Daarna heb ik de mal Windmolens van Crafter's Companion gebruikt. Een keer uit de basiskaart gesneden en één keer uit rode cardstock.
De kaart heb ik vervolgens een extra vouw op de bodem gegeven om het plaatje vast te zetten. Ahet het plaatje zit een stukje gevouwen karton om het geheel vast te zetten. Het blauwe papier is uit voorraad.
Deze kaart doet mee aan de challenge van
Scrapyland                                   -     Anything goes
Crafty Sentiments                          -     Summer
Colour Crazy                                -     Anything goes
Crafty Creations                            -     Anything goes
Stempelsonne                                -     Alles geht
Lil Patch of Crafty Friends             -     Anything goes


8 opmerkingen:

  1. Heel leuk, een Nederlandse Cheerleader! Die zie je niet vaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ein schönes Kärtchen.
    Danke daß du bei der Stempelsonne mitmachst.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh so cute - love the windmill die cuts!! Thanks so much for joining us this time at the Crafty Creations Challenge, Elizabeth (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is such a great layout! Love the die cut windmills as the background.

    Thank you for joining us at Crafty Sentiments Designs for our Summer challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thanks for joining us at SCRAPY LAND Challenges blog with this beautiful card
    Maryvonne DT Member

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your card is wondeful.
    Thank you for joining us at the Stempelsonnen challenge.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great card, thanks for sharing it with us at the Colour Crazy Craft challnge Janet DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda