Mijn volgers

zaterdag 20 oktober 2018

Vampira

Hallo allemaal,
vandaag laat ik jullie weer een kaartje zien met een stempel van Digi Doodle Studios.

Het is een digitale stempel, genaamd Vampira en kopen kun je het hier

Ik heb er deze kaart mee gemaakt in een Halloween thema, wat ook op het challenge blog deze maand een thema is om te doen.
Ingekleurd heb ik met Copics en vervolgens heb ik om het plaatje heen nog wat embossingpoeder aangebracht.
Het Halloweenpapier is uit mijn eigen voorraad, evenals de beide embellishments.
Weet je dat je bij de Facebookgroep van Digi Doodle Studio dagelijks een nieuwe inspiratie kunt zien met steeds weer mooie nieuwe stempels. Klik op de afbeelding hieronder.
Je kunt meedoen met de maandelijkse blogchallenge. Deze vind je hier
Digi Doodle Studios Challenge Blog

Deze kaart doet mee aan de challenge van
Angies Digital Stamps                             -     Halloween
Dragonfly Journeys                                 -     Halloween
Animal Friends                                      -     Herbst/Halloween
Creative Craft Cottage                             -     Halloween
Creative with stamps                               -     Halloween    
Dream in darkness                                  -     Halloween
Fabrika Fantasy                                     -     Halloween
Sweet Stamper                                      -     Halloween

10 opmerkingen:

  1. De vampier valt nog mee maar die spin, brrr! Leuk gedaan Jolanda. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, ik ben zelf niet bang voor spinnen. Maar ik dacht wel dat ik zulke reacties zou krijgen

      Verwijderen
  2. Toll gemacht.
    Danke für die Teilnahme bei den Animal Friends und den Sweet Stampers.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stunning card.
    Thank you for joining us at the Sweet Stampers challenge and i hope to see you again.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Jolanda! Cute little witch and all of your embellishments are just perfect. Thanks so much for joining my Happy Halloween blog challenge and good luck :)

    Jeannie T.
    Dragonfly Journeys

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Cute Halloween card with all that color, layers and detail. Thanks for playing with us at Creative With Stamps.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love cards with lots of layers and this definitely has them. Thanks for joining the challenge at Creative With Stamps. Dorlene DT CWS

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Coole Karte! Vielen Dank für die Teilnahme bei der Animal Friends Challenge. LG Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a happy halloween image and such a scary spider, eeeek. Love the layout and fav design papers. Thank you for sharing your card at Dream in Darkness.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful! Thank you so much for joining us at Creative Craft Cottage, good luck with your entry hope to see you again soon :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda