Mijn volgers

donderdag 1 november 2018

Mannenwereld

Daar ben ik weer!!
Deze keer voor de nieuwe challenge bij Do-Al(l) Kreatives.
Het thema is deze novembermaand: Mannenwereld.
Onze sponsor is Bugaboo en ik heb gekozen voor de digistamp Rock Star Boy
Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik niet zomaar een kaart heb gemaakt, maar deze was bestemd voor mijn eigen liefste hubby (al 39 jaar), die afgelopen zaterdag zijn 65ste verjaardag mocht vieren.
Hij (en ik ook trouwens) houden erg veel van heavy rock en metal muziek, dus wat is er toepasselijker voor deze gelegenheid dan zo'n kaart.
Het plaatje heb ik ingekleurd met Copics. De gitaar is een snijbestandje dat ik had voor de Brother ScanNCut. De letters en cijfers komen gewoon van de Action en zijn met Gesso zwart gemaakt. Het getal 65 heb ik nog een beetje geëmbossed in meerdere kleurtjes. Het notenpapier is van perkament
en de sterretjes zijn allemaal uit de hele oude voorraaddoos.
Deze kaart wil ik laten meedoen aan de challenge van
Incy Wincy Designs                      -     Happy Birthday
A bit more time to craft                  -     Anything goes
Southern Girls                             -     Stuck on you  😁😎😉😉
Crafty Creations                           -     Anything goes
Stempelsonne                               -     Alles geht
Creative Crafters                           -     Anything goes
Cardz 4 Galz                               -     Let's go digital



5 opmerkingen:

  1. Stoere kaart,Jolanda.Wat een grappige digi.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fabulous creation Jolanda, love the design! Thank you for sharing with us over at The Creative Crafters. We hope to see you again.
    ~ DT Sherry x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super age birthday card, very rocking'. Thanks for sharing with us at Incy Wincy Birthday, CarolG

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Too cute! I'm sure your husband loved this card. The image is wonderful and the guitars are great! Thank you for playing with us at Cardz 4 Galz and hope you will join us again soon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Awesome card, loving those guitars :) Lyn

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda