Mijn volgers

zaterdag 1 december 2018

Fairy Wishes Sky and Scarlet

Hoi hoi
Daar ben ik alweer met de 2de kaart van vandaag.
Deze is voor de challenge bij Morgan's Artworld. Het thema is "Alles mag" en ik heb als plaatje gekozen voor Fairy Wishes Sky and Scarlet. Een prachtig plaatje, vind ik zelf. Je kunt het hier op de Facebook pagina kopen.
Vanwege de rozen in het plaatje heb ik besloten om de kaart een roze uitstraling te geven met diverse soorten malletjes, bloemen, kant, parels. Van alles wat en verwerkt op een easelkaart.
Ik moet bekennen dat ik geen idee heb waar al het papier en het kant vandaan kwam. Gewoon uit  mijn kast moet je maar denken.

Ik wil deze kaart graag mee laten doen aan de challenge bij
Allsorts challenge                      -     Fairies, Fantasy and Magical
Addicted to stamps                     -     Inspired by the flowers of the moodboard
Creations in Pink                      -     Anything mainly pink
A Gem of a Challenge                -     Anything goes
4 Crafty Chicks                         -     Anything goes
The Ribbon Girl                        -     Anything goes


6 opmerkingen:

  1. Love some flowers and deatails this is such a beautiful card. Thanks for playing our challenge at 4 Crafty Chicks. Leanne DT/4CC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A beautiful card with the pretty fairies. Thank you so much for joining us at Allsorts challenge this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A really lovely creation, super image and colours and some really gorgeous elements.
    Thank you for joining our 'All things magical' challenge at Allsorts.

    Kath x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stunning image and fantastic card design...thank you for joining us at A Gem of A Challenge,hope to see you again
    Ċ½eljka DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super cute!!! Thank you for joining us at Creations in Pink, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a beautiful card and lovely details. Thank you for joining us for our 'Anything Goes' Challenge #232 at A Gem of a Challenge.

    Why not join our other other challenges at Polkadoodles and Digi Choosday

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda