Mijn volgers

maandag 21 januari 2019

Dancing with Daffodils

Hallo allemaal,
het vriest dat het kraakt, maar de zon schijnt wel gezellig de hele dag en dus zit ik al met mijn hoofd bij de voorjaarsbloemen.
Ik heb al een hele tijd de digi Dancing with Daffodils van PowerPoppy, maar durfde het steeds niet aan om die in te kleuren. Vandaag de stoute schoenen aangetrokken en ik moet zeggen, ik ben er best blij mee. Het is niet perfect, maar het is om te laten zien.
Ik heb er een sketch-kaart mee gemaakt. Niet te ingewikkeld, niet te veel opsmuk, het plaatje moet de aandacht trekken.
Het designpapier dat ik heb gebruikt is van Studio Light, de basiskaart is eenvoudige witte cardstock.
Deze kaart doet mee aan de challenge bij
Cheerful Sketches                          -     Alles mag, maar wel de sketch
Creative Sketchy Girls                    -     Alles mag, maar wel de sketch
Crafting from the heart                  -     Anything goes
Crafty Catz                                 -     Anything goes opt. blue, green + other
A bit more time to craft                 -     Anything goes
Stamps + Fun = Creativity             -     Alles geht
Southern Girls                             -     Anything goes
Kreativ-Tanten                            -     Alles geht

8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart, Jolanda, en wat heb je mooi gekleurd!
    Leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Jolanda,
    beautiful image and coloured wonderful. Amazing card!
    Thanks for playing along with us at our present challenge at Kreativ-Tanten and good luck! Hope you will join us next month again.

    Hugs
    Alex

    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#25 – Think twice + BlogHop}
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge {#25 – ATG}
    *DT* Craft Rocket Challenges {#55 – Winter}
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very beautiful card and your coloring on it is gorgeous! I have this as a clear stamp.
    Hugs
    Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, gorgeous card, fabulous image and such beautiful colouring. Thank you for joining us at Crafty Catz.
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. beautiful spring flowers, thanks for sharing a Crafty Catz challenge and hope to see you again
    Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super leuke kaart
    bedankt voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    DT challengeblog creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooie kaart Jolanda!
    fijn dat je meedoet bij Cheerful Sketches
    Nancy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed dat je je stoute schoenen hebt aangetrokken! Ik vind het zeer mooi ingekleurd! Een bloem is in werkelijkheid ook niet perfect, dat maakt het net mooi. Fijn dat je meedoet aan onze challenge bij de Creative Sketchy Girls!
    Liefs,
    Wendy

    DT Creative Sketchy Girls

    http://creativesketchygirls.blogspot.com/
    https://butterfly-wendy.blog/

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda