Mijn volgers

vrijdag 1 maart 2019

Fancy fold

Hallo allemaal,
het is vandaag alweer de eerste van de nieuwe maand dus dat betekent dat er weer veel nieuwe challenges van start gaan.
Ik begin met de challenge van Do-Al(l) Kreatives met als thema "Fancy Fold".
Onze sponsor is Doortjes Digis en ik heb daar dan ook een plaatje van ingekleurd.
Het heet Zee en je vindt het hier.Ik heb het deze keer ingekleurd met Studio Light markers. Dat gaf een mooi aquarel effect.
Mijn kaart is een vouwkaart die dichtgevouwen kan worden. Ik heb eenvoudig designpapier gebruikt van de Action. Daarbij heb ik wat schelpjes gestanst en wat grassen.
De sisal eromheen vond ik wel passend bij het strand/zee-plaatje

Deze kaart doet mee aan de challenge van
Ike's World                       -     B = for Blue
Alphabet challenge               -     Y = for Yarn ...
Penny's Paper Crafty           -     Anything goes
Creative Moments               -     Anything goes
Little Red Wagon             -     Love it! (I love blue and I love the sea)
Simon Says:                     -     Anything goes

11 opmerkingen:

  1. Leuk model heb je gekozen voor onze challenge! Prachtige kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart!
    Zie ik je morgen in Spijkenisse?
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awesome "Sea-ish" card, Jolanda and the fold is graet.

    Thanks for joining our "Love it" Challenge @ Little Red Wagon this week.

    Imke ~ MY CRAFTY PLACE

    BeantwoordenVerwijderen
  4. yup that really is a fancy fold but it's also stunning. Thank you for taking the time to join in with our challenge and sharing your creativity with us, I love to see your talent, creativity and imagination at work. I hope to see more of your creativity in the near future. Love 'n' hugs Sall IkesWorld Challenges DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely card Jolanda. The different shape is so cool.
    Hugs
    Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely card, Jolanda and the fold is graet.
    Thank you for joining us at Ike's World Challenges.
    Blessings.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OH WOW ... this is just awesome! Thanks so much for playing in our Alphabet Challenge! Good Luck and please come back next month!

    Darlene
    Alphabet Challenge DT
    ALPHABET CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop by for a visit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A lovely card and such a clever fold :-)
    Thank you for coming to play at IKEsWORLD Challenges.
    Hugz
    IKE x

    My Challenge Blog
    My Shop
    My Blog
    FB Fan Page
    Cat Lovers Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Just love the different folded card. Have such a love surprise element!
    Thank you for joining Creative Moments.
    Hugs from Africa!
    Olga

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda