Mijn volgers

vrijdag 22 maart 2019

Gigi Flap Dancer

Hallo allemaal,
vandaag is er weer een challenge bij Colour Crazy.
De sponsor is deze keer MoonFlower en ik heb het plaatje Gigi Flap Dancer gekozen en ingekleurd met Copics
Vervolgens heb ik het met een ovalen stans uitgesneden. De kaart is gemaakt met een mal van de Action waar ook het papier vandaan komt.
De tekst is ook een mal en die heb ik van goudkleurig glitterpapier gemaakt.
Verder nog wat veertjes zoals op de hoofdtooi en wat bubbles zoals in het glas.
Deze kaart wil ik mee laten doen aan de challenge van
The Paper Shelter                -     Girl Power
Crafty Sentiments                -     Shaped Card 
Penny's Challenge                -     Anyhting goes
All Sorts Challenge             -     Feathered friends
Pammie's InkyPinkies          -     Anyhting goes
Creative Moments               -     Anything Goes

6 opmerkingen:

  1. It's a great card, and although for our challenge at Allsorts I had more our feathered friends born with featheres in mind :-) this is a great take on the theme, thank you so much for sharing with us!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a great and fun take on our theme, thanks so much for joining in with our 'Feathered Friends' theme at Allsorts challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great girl power themed creation. Thanks for joining us at The paper shelter this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart en heel leuk met de veertjes erboven uit. Wat een geweldige kaart met de huisjes, mooi gedaan.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful creation :0) Thanks for joining us at The Paper Shelter, big hugs Pops x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda