Mijn volgers

vrijdag 19 april 2019

Zomer... ijsje!!!

Hallo allemaal,
vandaag begint er een nieuwe challenge bij Color Crazy en het thema is zoals altijd "Alles mag".
Onze sponsor is Dr. Digi Stamps en ik heb dit leuke ijsje - Sundae - gekozen om een leuke zomerse kaart te maken. Volgens mij had ik een vooruitziende blik, LOL
Ik heb het plaatje ingekleurd met Copics, uitgeknipt en op een wit stuk cardstock geplakt.
Het designpapier met de ijsjes komt uit voorraad en heb ik op een witte dubbele kaart gemat.
Daarop dan het ijsje, nou ja, meer een flinke sorbet eigenlijk, en een bijpassende lepel gestanst van zilver karton. Ik geloof dat de lepel stans van Noor Design is.
Tot slot nog wat pareltjes als versiering.

Met deze kaart wil ik graag meedoen bij de challenge van
Cardz 4 Gals                        -     Pretty papers
Crafting by Designs               -     Color challenge
The crafty addicts                  -     Anything goes opt. pink
Heart 2 Heart                     -     Weather or not
Path of Positivity                  -     Happiness

6 opmerkingen:

  1. Heerlijk kaartje! En denk dat ik me dat dit weekeinde ook eens ga geven..een heerlijk ijsje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a cute card and image, I love the spoon. Thanks so much for joining us about at Cardz for Galz.
    Tammy x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love this card! That ice-cream and spoon look for inviting.
    Hugs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a great card. Thanks for joining us at Cardz for Galz

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fab card....the ice cream looks good to eat!!
    Hugs D xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is so yummy! Thanks for joining us this month at the Path of Positivity Challenge Blog. Julie O, DT member

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda