Mijn volgers

dinsdag 18 juli 2017

Let's Craft and Create Challenge #127: Just Beachy en/of Red, White and Blue

Hallo allemaal,
voor de challenge bij Let's Craft and Create heb ik een diorama-strandkaart gemaakt.
Ik heb de foto een beetje van de onderkant genomen zodat het diorama-effect zichtbaar is. De bruine achtergrond is mijn bureau.
Het patroon en de onderdelen komen uit een blok van Studio Light.
De dame op de voorgrond is van Tilda, ooit eens gekocht op een beurs en nooit verder wat meegedaan. Ik vond het nu wel leuk om het geheel net even anders te maken dan het oorspronkelijke.
Deze kaart wil ik mee laten doen aan de challenge van:
Creatalicious                                 -     Anything goes opt. Summer
Eclectic Ellapu                              -     Seaside or summer colours
Scrap n'Challenge                           -     Summer
2sistersontheblog                           -     Challenge #5 Strand
The Ribbon Girls                           -     Use any image
Crafting from the heart                   -     Anything goes


4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk strandtafereeltje. Bedankt voor je deelname bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Jolanda, this is such a beautiful card! I love the design! Thank you for sharing with us at the Ribbon Girl, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx
    https://www.ribbongirl.co.uk/catalog/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is een heel mooi plaatje zo! Leuk dat je aan onze challenge meedoet, dank je wel.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart,Jolanda.

    Gr,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda