Mijn volgers

maandag 19 februari 2018

Dieren uit de dierentuin

Hallo lieve volgers,
Ik kom deze keer met een heel andere kaart dan jullie van mij gewend zijn. Al een paar jaar heb ik de Brother ScanNCut Snijmachine. Omdat ik de svg-bestanden die ik her en der vandaan heb niet op het display kan zien, ben ik bezig om deze om te zetten naar fcm-bestanden en ook met het maken van een soort cataclogus van alle bestanden. Vreselijk veel werk, maar uiteindelijk zal ik er blij mee zijn.
Hierbij kwam ik een schattige leeuw tegen die ik gebruikt heb voor deze kaart die ik maakte voor de challenge bij Always Fun.
Alleen de leeuw met wat gras vond ik wel wat saai, dus ik heb een tekst getypt in PaintShopPro en met een mal uitgesneden. Daardoorheen een lintje geregen en met een strik erop op de kaart bevestigd. De basiskaart is een ivoorwitte dubbele kaart met daarop een groene laag. De bovenste laag is licht gemarmerd papier.
Deze kaart doet mee met de challenge van:
Alphabet Challenge                              -     X for Xtra Special Occasion
Crafting from the heart                         -     Anything goes
Creative moments                                 -     Anything goes
Penny's Papercrafty Challenge                -     Anything goes
Pammie's Inky Pinkies                         -     Anything goes



5 opmerkingen:

  1. Wat een lief leeuwtje! Ik vind hem enig! Leuek toepasselijke tekst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such adorable card. Love how you create a lion. Thanks for sharing with us at Creative Moments.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart met dat lieve leeuwtje,Jolanda.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, that is so cute. That is a lot of work to categorise all your SVGs, but will be great when it is done.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. this is so adorable!

    thank you so much for playing along with us at alphabet challenges!

    hugs and kisses from germany,
    silvi xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda