Mijn volgers

woensdag 31 januari 2018

Challenge #143 bij Inspiration Destination

Hallo allemaal,
Ik wilde een hele mooie kaart maken voor mijn tante die 1 februari jarig is en toen hij klaar was dacht ik: die kan ik best woensdag voor de volgende challenge gebruiken. Ik vond hem zelf zo mooi, zonde om niet te laten zien.
Vandaag begint er weer een nieuwe challenge bij Inspiration Destination. Het thema is deze keer "Alles mag". en je hebt 2 weken de tijd om mee te doen.
Ik heb deze keer eens een Magnolia stempel ingekleurd met Distress inkt.
De basis is een mal van Dutch Doobadoo, de Shape Art Square 2, nr. 470.713.11, Ik geef toe je ziet hem amper, maar ik heb de basis gesneden van wit linnen cardstock.
Daarop een laag designpapier met nopjes. Daarna heb ik wat mallen gebruikt in wit en roze. Links 2 doily-mallen en rechts een kanten rechthoekige mal van Marianne Design met daarop nog een witte.
Tenslotte heb ik het ingekleurde stempeltje opgeplakt en er een rand parelsnoer omheen gedaan. Verder een grote kanten strik met parel en kwastje rechtsboven en onderaan een kanten rand met daarop een bloementoef en links een rietje in stukjes met een roosje erbovenop.
Deze kaart doet mee aan de challenge van:
Ally's Angels                                  -     Flowers 
Midweek Magnolias                         -     Anything goes
LHOSM                                      -     Anything goes
All About Magnolia                         -     Anything goes
Magnolia Forever                            -     Anything goes
Magnolia-Licious                           -     Anything goes
Pammies Inkie Pinkie                       -     Anything goes
Fussy and Fancy                              -     Fussy and Fancy

8 opmerkingen:

  1. Gorgeous and beautiful card Jolanda
    Dianne xx :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous Jolanda...chalk full of fabulous detail and embellishments...your Tilda is beautiful! Thank you for haring with us at Midweek Magnolias!
    Take care,
    Beth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een geweldig mooi kaartje weer Jolanda, er is zooooooveel moois op te zien....een waar kunstwerkje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is lovely! Thank you so much for sharing this with us at Magnolia-licious! Good luck,
    Rene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a stunning card. Thanks for playing along with us at pip challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooooh how sweet this is. I love the fabby details and colours and I like the paper straws!Thank you for playing along at LHOSM <3
    xx, Ally

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely card the details are wonderful thank you for entering it into our fussy and Fancy challenge xxx Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart....had hem al langs zien komen op FB maar nu ook bij Midweek Magnolias waar ik mijn rondje deed. Dankjewel voor je deelname aan onze challenge en gelijk bedank ik je nog even voor deelname aan Ally's Angels challenge en de challenge van LHOSM. Is dat even een rijtje....je hebt je best gedaan en lekker wat challenges aangegrepen om aan mee te doen. Succes.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda