Mijn volgers

zondag 21 oktober 2018

Stroken papier in plaats van lint

Hallo allemaal,
er is nog steeds tijd om mee te doen met de challenge bij Let's Craft and Create.
Het thema is zoals altijd "Alles mag" en de optie deze maand is "gebruik stroken papier in plaats van lint". Makkelijk zat zou ik zo zeggen. Doe je mee? Klik op de link hier
Ik heb deze vrolijke herfstkaart ter inspiratie gemaakt.
De achtergrond heb ik zelf gemaakt in allerlei kleuren met acryl verf en Lindy's Magicals.
De gele reep is een malletje dat ik al een tijdje heb evenals de strik die erop zit.
De andere 2 strepen zijn gewoon recht toe recht aan. 
Het herfstblaadje rechtsonder is bling bling van de Action.
Al met al een lekker simpel kaartje, maar wel leuk. 
Deze kaart doet mee met de challenge van:
Dare 2BArtzy                               -     Fall
Daisy Chain                                  -     Autumn/Fall
Papercraft Business                        -     ATG opt Autumn
Dragonfly Dreams                         -     Autumnal colours
House of Cards                             -     Autumn flowers and/or colours
Crafty Calendar                             -     Autumn

9 opmerkingen:

  1. Hallo Jolanda heb even rondgekeken op je blog , leuke dingen maak je , ik volg je al een tijdje , ik wil je uitnodigen om ook eens een kijkje bij mij ge komen kijken en eventueel volgen .
    Groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. Ik volg jouw blog al een tijdje. Gaaf dat je bij Polkadoodles zit.

      Verwijderen
  2. Lovely Autumn card Jolanda! I love the background. Thank you for sharing with us over here at the Crafty Calendar Challenge and best of luck with your entry. Love to see you join in each month. Thank you.
    Gale DT for
    http://craftycalendarchallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love all the colors and the cool background! Thanks for participating in the Dare 2B Artzy October Challenge! -Tasha ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great Autumn card love the topper and painted background.Thank you for joining us at Daisy Chain
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Jolanda! Thanks for sharing with us at Papercraft Business!
    Love the mixed media, the acrylics are a perfect pop of color.
    Ashley Wells @ Proud PB DT Member
    Join in on the fun with our Papercraft Business Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a great photo - I love the way you turned this picture into a card - awesome ! Thanks for sharing with us at Papercraft Business Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart heb je gemaakt! Gezellig dat je meedoet bij Daisy Chain Challenges.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Awesome Jolanda! Love the bow. Thank you for participating in our papercraft challenge & we hope you will join us again in the next one :)

    XO Lisa @ Papercraft Business
    Home of the Papercraft Challenge Planner.

    Join in on the fun with our Papercraft Business Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda