Mijn volgers

maandag 19 november 2018

Musical Winter

Hallo allemaal,
vandaag eens een kaartje gewoon omdat ik dit plaatje zo ontzettend leuk vond om te kleuren.
Het is Musical Winter van Polkadoodles uit de serie Winnie Angel. Ik heb er nog meer en die zal ik binnenkort ook laten zien. Ik heb er al wel een aantal ingekleurd maar moet er nog even kaarten van maken.
Als basis heb ik de kerstballen van Dutchdoobadoo gesneden van rood linnen cardstock.
Daarboven een laag uit een paperpad van The Paper Studio - Old World Winter. ik heb dit 3 jaar geleden in Amerika gekocht. Ik vond de titel ook wel toepasselijk voor iemand uit Europa.+
Het plaatje is ingekleurd met Copics. Verder heb ik wat malletjes gebruikt een paar bloemetjes, rode pareltjes voor de besje van de hulst, een mini dennenappeltje en wat kant.
Op enkele hulsblaadjes heb ik wat glittersneeuw gedaan net als op de dennentakjes maar dat zie je haast niet op de foto.
Al met al een echte kerstkaart die je neer kunt zetten met een standaardje maar ook kunt ophangen.
Magnola-Licious Challenge                    -     Use sparkles, glitter or bling
Polkadoodles Crafting Challenge               -     Anything goes
Addicted to Stamps and more                   -     Holiday
613 Avenue Create                                 -     Anything goes opt. Christmas/winter
Addicted to stamps                                 -     Anything goes opt. use ribbon
Animal Friends                                     -     Winter
Crafty Animals                                     -     Anything goes with an animal
Daisy Chain Challenge                           -     Christmas/Winter
Fussy and Fancy                                   -     Anything goes

11 opmerkingen:

  1. This is beautiful Jolanda and love all the detail and embellishments.Thank you for taking part in the Daisy Chains Challenge this month and good luck, Michelle x - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sehr schön gemacht.
    Dankeschön für die Teilnahme bei den Animal Friends.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love the cute image and all the die-cut embellishments.Thank you for joining us at Daisy Chain
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wooow love all the details on your card
    sweet and cute Image too
    many thanks for joining with us at ATSM
    hugs
    Monika (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What an amazing tag for your tree! Thanks for sharing it with us at Addicted to Stamps and More and I look forward to seeing more of your wonderful creations again soon! Hugs, Gwendolyn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thank you so much for sharing your amazing project with us in the Polkadoodles Wk 46 Anything Goes Challenge! Hope to see you again soon!
    Hugs,
    Leslie, PD GDT
    Love To Scrap 2

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is zeker een leuke stempel, en je kaartje ziet er ook super uit! Gezellig dat je meedoet bij Daisy Chain Challenges.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your card is wonderful.
    Thank you for joining us at the Animal Friends.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Your card is so cute and unique. Thank you for joining Addicted to Stamps challenge.
    Sai

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda