Mijn volgers

dinsdag 1 januari 2019

Ice Queen

Hallo allemaal,
op deze 1ste dag van het nieuwe jaar heb ik nog een kaart voor jullie om te laten zien.
Deze is voor de nieuwe challenge bij Morgan's Artworld.
Ik heb gekozen voor het mooie plaatje Regency 1920 en een geheel ijsblauwe kaart gemaakt. Het plaatje vind je door op de naam te klikken maar als je meer mooie plaatjes wilt zien van Morgan Fitzsimons kijk dan even op de Facebook-pagina hier
cover photo, Afbeelding kan het volgende bevatten: 1 persoon, tekst

Het aatje is ingekleurd met Copics en de dame staat op een laag sneeuw.
De letters zijn van zilverkleurig papier gemaakt met de Wordpunch Press.
Verder heb ik er wat bloemen en dergelijke toegevoegd om een mooi geheel te krijgen.

Ik wil met deze kaart graag meedoen aan de challenge van:
Vintage and More op Facebook          -     Anything Vintage Goes
Classic Design Team challenge          -     Anything Goes
Through the craftroom door              -     Anything Goes
Dare 2B Artzy                             -     Winter
Stamping Sensations                      -     Winter Sparkle
Pattie's Creations                          -     Winter/Christmas
A bit more time to craft                  -     Anything Goes
Ally's Angels                                -     Christmas

3 opmerkingen:

  1. Such a gorgeous image, and beautiful colours and embellishments! Thanks for sharing it with us at Stamping Sensations.

    Lynne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A lovely image and your use of the colour blue on this card gives it a wonderful wintery feel. Thank you for sharing it with us at Stamping Sensations and good luck. Sandra x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love everything about this card Jolanda! It is gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda