Mijn volgers

dinsdag 16 april 2019

Mia

Hallo allemaal,
vandaag heb ik een kaart gemaakt voor jullie ter inspiratie voor Digi Doodle Studios
  
Deze keer heb ik de digistamp Mia gekozen. Ik vond het een heerlijk voorjaarsplaatje en dus best toepasselijk voor het weer wat eraan zit te komen.
Ik heb er dan ook een lente-achtige kaart van gemaakt met zachte kleurtjes en vlindertjes.
Het plaatje is ingekleurd met Copics, het papier is uit voorraad. Ik geloof dat het van de Lidl komt.
Ik wil Mia graag laten meedoen met de volgende challenges
Kaartjes Inspiratie                  -     Pasen/Lente
Crafty Catz                            -     Anything goes
Penny's Paper-Crafty              -     Anything goes
Allsorts                                -     Blossoms, butterflies, bugs
Creative Moments                   -     Anything goes opt, Spring/Easter
Southern Girls                       -     Frame it
Creative Crafters                    -     Anything goes

7 opmerkingen:

  1. Mooie kaart geworden en inderdaad mooi gekleurd. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a cute image, thank you for joining us at Allsorts , xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A sweet image and pretty card, thanks so much for sharing with us at Allsorts challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So pretty, Jolanda. I love the bright and happy colors. Lovely digis.
    Hugs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful creation Jolanda, lovely coloring and design! Thank you for sharing with us over at The Creative Crafters. We hope to see you again.
    ~ Sherry DT/Admin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pure Delight, Jolanda! What a fun treat and beautifully colored! hugs, de

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful Layout.We loved to see that you are here. Thank you for joining us at The Creative Crafters. DT Alka

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda