Mijn volgers

vrijdag 14 juni 2019

Meadow Flowers

Hallo allemaal,
voor de challenge bij Colour Crazy heb ik een kaart gemaakt met de digi stamp Meadow Flowers van Createful Heart Design. Ik kende deze stempels niet, maar neem gerust eens een kijkje in die winkel, want ze hebben hele leuke digi's.
Ik heb de stempel ingekleurd met Copics, uitgeknipt en gemat op zachtgeel cardstock. Als basiskaart heb ik een dubbele lichtblauwe kaart genomen.
Ik vond dat nog een tikkie kaal, dus heb ik mijn oude tekststickers maar eens opgezocht en er "Gefeliciteerd" opgeplakt.

Deze kaart doet mee aan de challenge van
Alphabet Challenge                  -     F is for flowers
Simply create too                    -     Lots of flowers
Craft rocket                           -     Summer is coming
Ellibelle's corner                    -     Summer colors, scenes or treats
Make my monday                  -     Lots of flowers
Dream Valley                      -     Summer colours

5 opmerkingen:

  1. Prachtig bloemenkaartje Jolanda...die leuke stempel heb je ook prachtig ingekleurd,,,

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is lovely. It's beautifully coloured. I love the variety of colour too. I've seen this stamp a lot recently but mainly only coloured in one colour. If I had these in my garden I would love them to be as you've coloured them. Thanks for joining us at The Alphabet Challenge. Love Dawn x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a pretty card! Love it and it's wonderful for summer. Thank you for playing with us at the Alphabet and Make My Monday Challenges and hope you join us again.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a gorgeous foral card Yolanda. Love all the pretty colors!
    Thank you so much for joining in at Ellibelle's Crafty Wednesday June/July challenge where it's all about "Summer Scenes, Summer Colors or Summer Treats"!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda