Mijn volgers

zaterdag 8 juni 2019

Winnie Mermaid Kisses als Art Journal pagina

Hallo allemaal,
vandaag was het weer eens tijd om iets in mijn Art Journal te freubelen. Ik heb de ringband in A4 formaat van Studio Light en ik heb als eerste de digi van Polkadoodles gebruikt om te printen op een A4 vel samen met de tekst.
Daarna heb ik de achtergrond met Distress Oxide inkt in Chipped Sapphire, Faded Jeans en Broken China (van onder naar boven) gekleurd. Hierop heb ik met een kwast met water wat druppels gemaakt als luchtbelletjes. Het plaatje heb ik daarbij zoveel mogelijk misgehouden en de kleinere vlakjes met een penseel gedaan in plaats van met de blending tool.
Daarna heb ik onderaan met wat doodles in het groen wat waterplanten gestempeld.
Het plaatje zelf heb ik ingekleurd met watercolor verf uit verfdozen en tubetjes in diverse kleuren.
Bij de Winnie Mermaid stempels zat ook designpapier en daaruit heb ik een aantal kwalletjes geknipt en op de pagina verdeeld geplakt.
Tot slot her en der wat stempeltjes geplaatst in verschillende kleurden Distress inkt en tot slot gespetterd met wit verf.
Deze crea wil ik graag mee laten doen met de challenge van
Altered Eclectics                        -     Anything goes
More Mixed Media                    -     Anything goes
We Love 2 Create                     -     Anything goes
A Inky Mess                            -     Anything goes
Art Journal Journey                   -     Words to live by
Try it on Tuesday                      -     Make a mark
Creative Artiste                         -     Anything goes
Bleeding Art                            -     Anything goes

13 opmerkingen:

  1. What a wonderful background, complete with abstract doodles - perfect for our challenge at Try it on Tuesday. Thank you so much for joining us :-)
    Cath x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a sweet page! I love everything going on in the sea behind the tiny mermaid.
    Thanks for linking up for Words to live by on AJJ.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan Jolanda. Ik heb gisteren ook een pagina afgemaakt die al een tijdje op mn bureau lag en er niet uitzag.
    Toch even opgepakt en wat fellere kleuren erbij en nu gaat het wel. Maar ik blijft het moeilijk vinden..alhoewel niks fout kan gaan zeggen ze altijd..toch is het nooit zoals ik zou willen dat het eruit komt te zien. De mijne komt over een tijdje online..heb al wat creaties ingepland al.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is SO colorful and such a fun journal page, Jolanda. Your use of the various inks was perfect. They really popped against the background. Thanks for sharing this with us at Art Journal Journey.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jolanda, this is absolutely beautiful and so adorable at the same time. I love your fun and fabulous page, and especially like your words to live by. So true!!!! Thanks!!! Hugs, Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is beautiful, love the mermaid. Thank you for joining us over at Bleeding Art this Month.
    Hugs
    Linda xxx
    Bleeding Art DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So pretty and so utterly vute and beautiful! Made with so much talent! Thank you so much for joining AJJ !
    Susi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. How sweet is that?! Thanks for joining us at Bleeding Art!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A wonderful background for the sweet image. Thankyou for sharing this with us at Try it on Tuesdays.
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Very cute mermaid and I love the background details
    Thank you for sharing at Creative Artiste Mixed Media Challenges x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely work. Thank you for joining the More Mixed Media challenge. Hope to see you again next time.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Thank you for sharing your beautiful page with us at Altered Eclectics, I love it.
    xxx Hazel.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. So cute and fun-loving all the little interesting bits in your background! Thanks for joining in at Creative Artiste Mixed Media Challenge Blog :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda