Mijn volgers

maandag 1 juli 2019

Spanish Lady

Hallo allemaal,
Ook bij Morgan's Artworld is weer een nieuwe challenge van start gegaan. Zoals altijd is het thema "Alles mag" dus ik zou zeggen, leef je uit.
Ik heb het plaatje Spanish Lady gekozen en ingekleurd met Copics. Daarna heb ik het gemat op een stuk rood cardstock. Daaromheen heb ik kant gelegd aan de onderkant om het vervolgens in zijn geheel op een zwart stuk cardstock te plakken.
Het totaal is daarna op een dubbele witte kaart geplakt.
Deze kaart doet mee aan de challenge van
Little Red Wagon                      -     Much ado about nothing
Crafting from the heart                 -     Anything goes
Crafty Sentiments                       -     Anything goes
Crafty Catz                               -     Anything goes
Addicted to Stamps                    -     Make your mark
Pammie's Inky Pinkies               -     Anything goes

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi je kaartje Jolanda, en de digi heb je zoooo mooi ingekleurd...KNAP gedaan weer!!
    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great card! I really like the lace. Thanks for joining us at Little Red Wagon.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda