Mijn volgers

donderdag 5 september 2019

Veel lagen!

Hallo allemaal,
voor de september-challenge bij Let's Craft and Create willen wij graag een crea zien met lekker veel lagen.
Ik heb als voorbeeld deze mannenkaart gemaakt. Veel van de creatievelingen die ik ken houden niet zo van mannenkaarten, maar ik vind het juist erg leuk om te doen.
Ik ben begonnen met wit cardstock waar ik het (oude) schild van Dutchdoobadoo heb gesneden. Daarop heb ik 2 lagen van het Maja Design papier Denim and Friends gemat ook met de DDBD mal.
Alle randjes heb ik met de distresser opgeruwd en beïnkt met Vintage Photo Distress ink.
Vervolgens heb ik allerlei mallen uit de kast getrokken, veel tandwielen, een klok, een stuurwiel en deze met Maja Design papier en met bruin metallic karton dat ik eens op een beurs kocht, uitgestanst.
Op hetzelfde bruine metallic karton heb ik een plaatje van Syta van Gelderen gemat.
Al die onderdelen en een stukje beïnkt gaas op de kaart verdeeld en vastgeplakt.
Tot slot nog wat bronskleurige sterren op het plaatje en voor het gemak van de ontvanger een standaaardje erbij.

Deze kaart doet mee aan de challenge van
Get Creative Challenges              -     Anything goes
Pammie's Inky Pinkies               -     Anything goes
2 Sisters on the blog                  -     Something with S (=Screw bench/schroefbank)
A Perfect Time to Craft              -     Anything goes
Friendship Challenge                  -     Kreise   

7 opmerkingen:

  1. wow - that has become a wonderful, very extraordinary work.
    Thanks for joining us at Friendship Challenge. Good luck and best wishes!
    Ilse (thera)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart voor onze challenge. Gezellig dat je meedoet, dank je wel.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie laagjes. Prachtige papier. Prachtige kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love the whole steam punk style. This is gorgeous. Thank you for sharing with us over here at "A Perfect Time To Craft" and best of luck with your entry.

    Kyla DT for http://aperfecttimetocraft.blogspot.com.au/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love all the elements used to create this beautifully designed project. Thank you for sharing with us at The PIP Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo liebe Jolanda,
    eine traumhaft schöne Karte hast du gestaltet. Das Thema Kreise hast du besonders raffiniert umgesetzt. Ich bin ganz begeistert. Vielen Dank für die Teilnahme an der Friendship Challenge.
    Liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave mannenkaart Jolanda.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge, dank je wel.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda