Mijn volgers

zondag 1 september 2019

Zonnebloem

Hallo lieve volgers,
Alweer een zonnebloem, ja ik weet het, het is een beetje eentonig, maar ik vind dat toch wel de mooiste bloem van deze tijd.
Ik heb het plaatje ingekleurd met Copics. Daarna heb ik een passe-partout lijst gesneden van WaterArt papier. Hier heb ik op de hoeken zonnebloemen gestempeld en daartussen blaadjes. Deze kleine stempels komen van het Engelse tijdschrift Creative Stamping. Vervolgens heb ik de zonnebloemen afgedekt met masking tape. Ik heb Distress inkt op mijn glasplaat aangebracht in Twisted Citron en dit met water gespritzt en de kaart daarin gedept. Dit gedroogd, maar dat was met die warmte zo gebeurd. De volgende kleur die ik gebruikt heb op deze manier was Lucky Clover en tot slot ook nog Forest Moss.
De ingekleurde zonnebloem heb ik achter het frame geplakt en het geheel op een passende witte kaart gemat.
Deze kaart doet mee aan de challenge van
Alphabet challenge                 -     Lemon/Lime (distress Twisted Citron)
Penny;s Paper-Crafty             -     Anything goes
Allsorts challenge                  -     Feminine
Simon Monday                      -     S is for Sunflower

7 opmerkingen:

  1. A really colourful and pretty floral creation, lovely to see you at Allsorts challenge again, thanks so much for joining in with our 'Feminine' theme.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A beautiful background and gorgeous image. thank you for joining in at the Alphabet Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh this card is splendid. I love sunflowers too! Beautiful design.
    Thanks for sharing with us at Penny's, and good luck with your entry! :)

    Saphron
    Lemon Biscuit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card and so wonderful for our challenge! Sunflowers are perfect this time of year. Thank you for playing with us at the Alphabet Challenge and hope you can join us again soon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vibrant card with neatly sketched flower. Thank you for entering at Penny's Paper Crafty Challenges . Good luck with your entry.
    Sharmitha @ Crafter's Icon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A very pretty card Jolanda. Love the flower border and pretty sunflower!
    Perfect for our feminine theme at Allsorts challenge! Thanks so much for joining us!
    Ellibelle's Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely colouring on a lovely card Jolanda. Thank you for joining us at The Alphabet Challenge :) Lynda DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda