Mijn volgers

maandag 14 oktober 2019

World Wide Open Design Team challenge #10

Hallo allemaal,
jaja, jullie zien het goed, een nieuw designteam voor mij, bij het World Wide Open Design Team. Ik vind het echt een eer om hiervan deel te mogen uitmaken. De prachtige plaatjes van Julia Spiri, die permanent sponsor is van deze challenges, vond ik altijd al geweldig.
Voor deze maand heb ik het plaatje Little Pupil gekozen en er deze kaart mee gemaakt.
Ik heb het plaatje ingekleurd met mijn Copic markers. Vervolgens een omlijsting en 2 plaatjes geprint van een digitale scrapkit van vroeger en dit uitgeknipt. De lijst op het ingekleurde plaatje geplakt en het geheel geplakt op een stukje designpapier van Study Buddy's van FabScraps. Het geheel is gemat op een lichtgrijze vierkante kaart. Ter versiering nog wat knoopjes aangebracht.
Deze kaart doet mee aan de challenge van
Send a smile 4kids                            -     Anything goes for kids
Little Red Wagon                           -     Cut it out
Crafty Catz                                     -     Anything goes
Penny's Paper-Crafty                       -     Anything goes
Creative Moments                            -     Anything goes
Pammie's Inky Pinkies                     -     Anything goes
A bit more time to craft                    -     Anything goes

4 opmerkingen:

  1. Great card! Such a sweet image. Thanks for joining us at Little Red Wagon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. She is adorable....love her big blue eyes! The embellishments are very attractive and add that perfect touch. Thank you so much for sharing this with us at PIP Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jolanda, your card is adorable. That image is so cute and perfect for the fall/start of school season. Your embellishments are a perfect addition to your card.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda