Mijn volgers

dinsdag 26 november 2019

Hert in de sneeuw

Hallo allemaal,
vandaag heb ik een kaartje om te laten zien waarvan ik de achtergrond heb gemaakt met waterverf. Ik heb dat eens een keer gezien op YouTube en vond dat wel geschikt voor een kerstkaart.
De kleuren die ik heb gebruikt zijn donkerblauw en roze. Donkerblauw heb ik van boven naar onder steeds meer verdund en de roze precies andersom
Daarna heb ik wat stempels geplaatst in het zwart en het hertje in bruin zodat dat er lekker uitspringt.
Tot slot nog met verdunde witte gesso gespetterd voor een sneeuweffect.
De kaart gemat op zwart gespikkeld karton en het geheel op een dubbele witte kaart geplakt
Deze kaart doet mee aan de challenge van
Crafty Cardmakers                  -     No patterned paper
The cutie pie                          -     Add an animal
Pammie's Inky Pnikies            -     Anything goes
Dragonfly Dreams                 -     Christmas/Winter
Christmas Card Throwdown     -    Watercolor
My time to craft                    -     Christmas animals
Simon Says Wednesday           -     Starry starry night
Mix it up                              -     ATG + watercolor

4 opmerkingen:

  1. Beautiful - your background is especially effective and lovely!

    Thanks for joining us at Crafty Cardmakers!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card. Pretty colours. Thank you for joining us at Crafty Cardmakers this week. Judy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very pretty card! Thanks for sharing with us at MIU this month.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful creation! Thank you for joining our "No patterned paper" challenge at the Crafty Cardmakers! Have a lovely week and happy crafting, Maike

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda