Mijn volgers

dinsdag 7 januari 2020

Babykaartje

Halle allemaal,
Vandaag begint er een nieuwe challenge bij Creative Craft Cottage. Het thema is "Alles Mag" dus ik zou zeggen pak een kaart en doe gezellig mee.
Ik heb een plaatje van onze sponsor All Dressed Up ingekleurd. Het heet Z = for Zebra en dat vind je hier
Ik heb er een babykaartje van gemaakt met een vorm die is gesneden met een Studio Light ticketmal
De basiskaart is witte cardstock waarvan ik de randen heb bewerkt met roze Distress inkt. .
Het schattige designpapier is van First Edition - It's a Girl.
De schoentjes en het bloemetje heb ik uit voorraad.
Deze kaart doet mee aan de challenge van
Little Red Wagon                     -     NBUS (the pink babyshoes, apr. 8 years old)
Crafty Gals Corner                     -     Anything goes
Use your stuff                           -     Anything goes
Allsorts Challenge                     -     Soft Pastels
Simon Wednesday                     -     Something New (=a baby)
Creative Moments                      -     Anything goes
Pammie's Inky Pinky                 -     Anything goes
De Egel                                  -     Alles mag
Stamps & fun = creativity           -     Alles geht

10 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk en lief kaartje ,Jolanda . Heel mooi gedaan
    Ik heb nog een vraagje, ik kan mijn oude blog niet meer delen op fb. heb er al een paar keer een melding van gemaakt , niks helpt.
    Daarom heb ik een andere blog gemaakt , je was al een volger van mij , zou je mij weer willen volgen op deze blog. Ben nl al mijn volgers kwijt , moet weer opnieuw beginnen .
    Mijn nieuwe blog is
    Https://corryscardandcreations.blogspo.com/
    Groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so pretty, thank you for joining us at Allsorts, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele lieve babykaart Jolanda. Leuk die kleine slofjes erbij.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt-De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Darling card! I love the wonderful unique shape and those darling little shoes. Thanks so much for joining us at Little Red Wagon Challenge this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A very sweetly designed New Baby creation, many thanks for sharing and joining in with our 'Soft Pastels' theme at Allsorts challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. DELIGHTFUL card!
    LOVE your pink zebra and booties!
    Thank you for joining our “ 'Tis the Season ” challenge at the Crafty Gals Corner and good luck with your entry :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ow, deze is echt te schattig, mooi ingekleurd en lieve slofjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit een schatje zeg. Heel fijntjes allemaal. Dank je wel voor het meedoen van onze eerst uitdaging dit jaar bij de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What an adorable creation. Thank you for playing along with us at Allsorts this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. So cute!! Great colors. Thanks for playing with us at PIP Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda