Mijn volgers

vrijdag 15 mei 2020

Anaïs van Julia Spiri

Hallo allemaal,
zo net voor het weekend heb ik nog een tweetal kaarten om te laten zien.
De eerste is het prachtige plaatje van Julia Spiri, genaamd Anaïs
Hiermee maakte ik een kaart voor de World Wide Open Design Team Challenge.

Is het geen prachtig plaatje? Het is een greyscale plaatje en ik heb het met Copic markers ingekleurd.
Verder heb ik het eenvoudig gehouden met alleen de naam en een bloementoef.

Moving along with the times                -     Flowers
The Cutie Pie                                   -     Pretty in pink
Pammie's Inky Pinkies                       -     Anything goes
Crafty Gals Corner                            -     For the ladies
Allsorts challenge                             -     Anything goes

5 opmerkingen:

  1. Fabulous and beautiful card.
    Thank you for sharing at Allsorts Challenge;-))m

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great image and a really lovely flower display. Thank you for joining our 'Anything Goes' challenge at Allsorts.

    Kath x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A super feminine card, thanks so much for sharing and joining in with our Anything Goes theme at Allsorts challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wow! What a beauty! Thank you for joining us this week at
    Crafty Gals Corner Challenges .
    Scrapbookingmamaw {My Blog}
    Blessings! Jeanie Ellis, DT, Crafty Gals Corner
    www.craftygalscornerchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautifully coloured - love the flowers you've added.

    Thanks for joining us at the Cutie Pie Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda