Mijn volgers

maandag 15 juni 2020

Smile

Hallo allemaal
ik heb weer een mooi plaatje genaamd Smile van Julia Spiri om in te kleuren gekregen voor de challenge voor de World Wide Design Team Challenge.
Ik heb dit lieve elfje ingekleurd met Copics en er een beetje een mixed media kaart van gemaakt met een knipoog naar vintage. Het jurkje heb ik een kanten uiterlijk geprobeerd te geven. Ik hoop dat het een beetje gelukt is.
Ik heb een stukje designpapier genomen en daarop wat metallic goudkleurige verf aangebracht met hier en daar een veegje rood.
Vervolgens een stuk kant en een met rood omrand stukje ribbelkarton met het uitgeknipte plaatje erop.Als versiering nog wat rode pareltjes en het geheel gemat op zwart.
De basiskaart is een dubbele, donkerrood.
Deze kaart doet mee aan de challenge van
Crafty Catz                            -     Anything goes
Panny's Paper                        -     Anything goes
Simon Wednesday                  -     Something Metallic
Creative Moments                   -     Anything goes
Pammie's Inky Pinkie              -     Anything goes

2 opmerkingen:

  1. a beautiful card with your lace, thanks for sharing at Crafty Catz challenge
    Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful work! So creative! Love that lace.
    Thanks for sharing with us at Penny's, and good luck with your entry! :)
    ~ DT Saphron
    Lemon Biscuit

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda