Mijn volgers

maandag 9 november 2020

Een sketch naar keuze

 Hallo lieve volgers,

een beetje later dan gebruikelijk laat ik jullie mijn bijdrage zien voor de challenge bij Let's Craft and Create. De optie op het vaste thema is deze maand: maak een kaart met een sketch.
Ik heb deze kaart gemaakt voor een jarig jongetje dat dol is op de boerderij en vooral op tractoren.

Deze kaart doet mee aan de challenge van
AAA Birthday                  -     For a child
Send a smile 4 kids            -     Anything goes 4 kids
Pammie's Inky Pinkies        -     Anything goes
A Perfect time to craft        -     Anything goes

3 opmerkingen:

  1. Great card, perfect for little boys who love tractors! Thanks for playing at AAA Birthday!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super fun farming card. Thanks for playing at AAA Birthday, hope to see you join in with future challenges too. Stay safe and keep crafting!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a beautiful card! I love all the awesome elements! We're so happy you shared this with PIP Challenges! Thank you!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda