Mijn volgers

vrijdag 15 april 2022

Beterschapskaart

Hoihoi,
hier ben ik weer. Nu met een Beterschapskaart voor de challenge bij Girlz Creative Crafts.
Voor deze kaart heb ik op een witte ondergrond eerst stukken tape geplakt zodat er witte banen bleven.
Daarna heb ik met Distress Oxice Barn Door, Carved Pumpkin en Squeezed Lemon de gekleurde strepen gemaakt.
De vruchten het ik gestempeld met zwarte inkt en vervolgens ingekleurd met Copics. Deze stempels zijn van For the love of stamps... by Hunkydory.
Tot slot nog een klein kaartje met tekst.


Deze kaart doet mee aan de challenge van:
Creative Knockouts                  -     Anything goes
Through the Craftroom door     -     Anything goes
Kleuren in Scrapland              -     Anything goes
Crafting Happiness                 -     Anything goes
Pammie's Inky Pinkies            -     Anything goes

2 opmerkingen:

  1. Beautiful! Thank you for sharing with us at the PIP Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a fun and colorful card Jolanda!

    Thank you for joining us at Creative Knockouts! I hope you will join us again this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda