Mijn volgers

dinsdag 17 mei 2022

The Creative Crafters' Challenge #52

Hallo allemaal,
ik loop een beetje achter met mijn blogposts, maar afgelopen zondag is ook de nieuwe challenge bij The Creative Crafters begonnen. Thema is zoals altijd: Alles Mag
Ik heb hier voor een kaart gemaakt met als basis een laser-gesneden kaart die ik een tijdje terug op een beurs heb gekocht. De voorkant van het uitgesneden gedeelte heb ik met een daubertje gekleurd met Distress Salvaged Patina en de buitenrandjes met Vintage Photo.
Voor de binnenkant heb ik behallve donkerbruin ribbelkarton papier gebruikt van de collectie Write Your Story van Studio Light. Het hartje met tekst lag bij mij een beetje rond te slingeren. Geen idee waar het vandaan komt. Het is gemaakt van canvasachtige stof.



Deze kaart doet mee aan de challenge van    
Gem of a craft challenge           -     Anything goes
Pammie's Inky Pinkies             -     Anything goes
Bizzy Becs                            -     Anything goes
Crafts Galore Encore               -     Anything goes
Love to craft                         -     Anything goes


1 opmerking:

  1. Love your die cut panel on the front, gives your card great dimension. Beautiful. Thank you for joining us at Bizzy Becs for our Anything Goes Challenge.
    Karen DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda