Mijn volgers

woensdag 10 augustus 2022

Challenge Ally"s Angels

En daar ben ik alweer!! Met een kaart voor de challenge bij Ally's Angels, zoals altijd "Alles mag".
En dat vind ik zo lekker, hè, eens iets heel anders doen.
Ik had onlangs een tijdschrift gekocht van IndigoBlu met daarin allerlei voorbeelden, beschrijvingen en bovendien aardig wat designpapier en een set stempels. 
En dit is het geworden! Ik heb Distress inkt gebruikt voor de stempels van het tijdschrift en Memento voor de tekst.


Deze kaart doet mee aan de challenge van 
Try it on Tuesday                          -     Summer Blooms
Crafty Friends                              -     Summer colours
Through the Craft Room door         -     Anything goes
AAA Birthday                             -     Anything Birthday goes 
A Perfect Time to Craft                 -     Anything goes


3 opmerkingen:

  1. Prachtige stempelkaart. Bedankt voor het delen bij Crafty Friends, hopelijk zien we je snel nog eens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A lovely card, great use of your magazine stamps and paper.
    Thanks for sharing with us at Try it on Tuesday.
    Avril

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love ypour card..
    Thank you for joining AAA birthday challenges
    -Swapna

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda