Mijn volgers

zondag 18 september 2022

Mannenkaart

Hallo allemaal,
Beetje te laat, ik weet het, maar ik was of niet thuis of had het keidruk met andere dingen.
Maar hier is dan toch nog mijn kaart voor de challenge van Girlz Creative Crafts. De opdracht deze maand is een mannenkaart en dat vind ik altijd prettige kaarten om te maken.
Het designpapier is van Maya Designs, de noten zijn van Gummiapan en de strook jute heb ik een beetje gekleurd met Distress inkt.


Deze kaart doet mee aan de challenge van
Penny's Paper-Crafty               -     Anything goes
Love to Scrap                         -     Anything goes
Corrosive challenge                  -     Anythin goes



4 opmerkingen:

  1. Jolanda your 'male' card is super cool. Love all the colors. Thank you for linking up with us over at Penny's Paper Crafty Challenge. Best of luck, DT~Jana Forrest

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fabulous masculine card and image,love the music notes and texture
    carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jolanda: This is another great idea for FarmQuest General Store challenge blog's with a bit of farm country mix--barn, jeans, guitar, and burlap ribbon!! Wonderful card! --Becca

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you so much, Becca. I suppose I am a real country girl

      Verwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda