Mijn volgers

zondag 15 oktober 2023

The Creative Crafters challenge 69

Hallo allemaal,

Vandaag is de 69ste challenge "Alles mag" begonnen bij The Creative Crafters 
Ja, ik ben er weer bij vanaf deze maand!!

Ik ben compleet in voor herfstkaarten, niet omdat ik de herfst zo geweldig vind, integendeel, maar de kleuren!!! Dat warme rood, oranje, oker, prachtige bruintinten... ja, daar houd ik wel van.
Vandaar deze eenvoudige sketchkaart die ik gemaakt heb.


Deze kaart doet mee aan de challenge van:
Basteltraum                     -     Herbststimmung/Autumn Mood #btchallenge126
Challenge up your life         -     Autumn leaves - Herbstblätter
Daisy Chain challenge        -     Autumn and/or Halloween
The Crafting Challenge       -     Waiting for Halloween/Autumn
Make my Monday             -     Autumn Colours
613 Avenue Create             -     Autumn Colours
Dragonfly Dreams            -     Autumn
The Four Seasons             -     Anything goes Fall
Aud Sentiments                -     Fall + sentiment

5 opmerkingen:

  1. Deliziosa grazie per aver partecipato alla sfida di The Crafting Challenge Manuela dt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh my goodness, this is super CUTE!
    Thank you for joining our challenge at The Four Seasons!
    Diane FS Co-Owner
    {Nellies Nest}
    {Four Seasons}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fabulous Autumn card and colours,love the cute image and little die cuts,great texture too.Thank you for joining us at Dragonfly Dreams
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So pretty. It screams Fall / Autumn. Love it. Thanks for sharing over at Make my Monday, Aud Sentiments

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is totally awesome!!! LOVE it!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda