Mijn volgers

maandag 1 april 2019

Sterrenbeeld

Hallo allemaal,
ja ja, het is alweer 1 april en ik neem jullie echt niet in de maling, maar ik heb vandaag als eerste een kaart voor jullie voor de nieuwe challenge van Do-Al(l) Kreatives.
Het thema is sterrenbeeld en aangezien ik vissen ben, heb ik iets gemaakt met vissen.
De stempel die ik heb gebruikt is van Fabrika Fantasy en ik heb het ingekleurd met Copics.
Het achtergrondpapier was een bonus bij een Engels tijdschrift. Ik heb het gemat op donkerblauwe cardstock. De letters zijn gestanst uit datzelfde karton. Het labeltje onderaan is ook van dat karton en de datum daarop geschreven met een witte fineliner met behulp van een sjabloon.
Deze kaart doet mee aan de challenge van:
International Art & Soul              -     Cas with blue
Alphabet Challengeblog                -     A = for Animals (Fish)
A bit more time to craft                -     Anything goes
Make my monday                       -     Something humerous
Crafty Creations                         -     Anything goes

7 opmerkingen:

  1. Super leuk Jolanda!! Ik zag dat ik nog geen volger was, dus gelijk nu geworden.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very cute card! Thank you for playing with us at Make My Monday and hope you will join us again soon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thank you for joining in at the Alphabet Challenge with this gorgeous fishy card

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Back again and will continue to say that your card is wonderful. I really like the image, especially the looks on their faces. Thank you for playing in my "Animal" challenge at the Alphabet Challenge and hope you will join us again soon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. what an adorable card!

    thank you so much for playing along with us at alphabet challenge!

    hugs and kisses from germany,
    Silvi xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart zag hem op facebook. Ik vind vissen toch altijd leuk het is namelijk mijn sterrenbeeld. Leuke stempels ook. Ook ik ben je gelijk gaan volgen en had je niet in mijn lijst. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda