Mijn volgers

maandag 1 april 2019

Fairy Wishes

Hallo allemaal,
op deze zonnige maandag heb ik voor jullie een tweede kaart om te laten zien.
Deze is voor de challenge van Morgan's ArtWorld en het plaatje dat ik heb gebruikt is Fairy Wishes No.2.
Ik heb het plaatje ingekleurd met Copics.
Ik heb een witte dubbele basiskaart gesneden met een mal die ik al heel lang heb, geen idee van welk merk. Deze heb ik als een easelkaart gevouwen.
Daarna heb ik deze nog een keer iets kleiner van designpapier gesneden en op de staande kant gemat.
Daarop een doily en het plaatje. Verder deze kant versierd met een strikje met een tazzle en een bosje kleine roosjes.
De kaart moet natuurlijk blijven staan en daarvoor heb ik een flinke bloementoef gecreëerd.
Deze kaart doet mee aan de challenge van
The fairy and the unicorn                  -     Anything goes
Color my heart                               -     Tic-Tac-Toe (diagonal from left side)
A gem of a challenge                       -     Anything goes
Polkadoodles                                 -     Anything goes
Crafty Friends                               -     Spring Colours
Addicted to stamps                         -     Spring
Classic Design Team                      -     Anything goes

9 opmerkingen:

  1. Wow so many great details! Great job coloring the image. Thanks for sharing at Color Dare.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart gemaakt. Mooie bloemen boeket op de kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So beautiful...gorgeous.
    Thank you so much for joining in with our challenge at Addicted to Stamps..

    Luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous card Jolanda! Thank you for sharing with us over here at The Fairy and the Unicorn Challenge and best of luck with your entry. Love to see you join in each month. Thank you.
    Gale DT for
    https://thefairyandtheunicornchallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi , gezellig dat je meedoet bij Crafty Friends.
    groetjes Ine DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is so pretty love the tassel Thank you for sharing in our challenge at Classic Design Team Challenge we really appreciate you joining in.

    Michelle DT

    Keencrafter's Hand Made Goodies 

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful...so full of delicious embellishments. Thanks for sharing with us at ColorMyHeart Color Dare.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is absolutely gorgeous. Thank you for sharing your creation on the Color Dare blog. I hope that we see more in the future. 💙☕Miss.Carrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Your Colouring with Copics is stunning. Beautiful. Thanks for sharing at Colour My Heart Colour Dare Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda