Mijn volgers

maandag 1 april 2019

Boho Giovanna

Hallo allemaal,
het is een nieuwe maand en ik heb een derde kaart om te laten zien aan jullie en wel voor Digi Doodle Studios en je kunt meedoen met onze April-challenge met het thema "Alles mag"     

       
      
                         
                                       


Ik heb gekozen voor het plaatje Giovanna en omdat ik dat een leuk Boho-dametje vond heb ik ze ook lekker kleurrijk ingekleurd en ook de kaart een Boho-uiterlijk gegeven.
Zowel het bonte als het effen papier komt uit mijn voorraad.
De kleine gekleurde bloemetjes heb ik gemaakt met een tang van Olba die ik jaren geleden eens heb gekocht. Nooit gebruikt maar deze lag gewoon in de kast op me te wachten LOL
Deze kaart doet mee met de challenge van 
Crafty Catz                          -     Anything Goes
Dare2bArtzy                        -     Anything Goes
Creative Moments                  -     Anything Goes
Pammie's Inky Pinkies           -     Anything Goes
Ally;s Angels                        -     Anything Goes
Crafts Galore Encore             -     Anything Goes
A Perfect time to craft           -     Anything Goes
Kreativtanten                       -     Alles geht

4 opmerkingen:

  1. Geweldig vrolijke kaart en Giovanna heb je mooi ingekleurd. Slim om de tang eens uit de kast te halen. Prachtige, elegante fairy kaart.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So cute! I love all the pretty, bright and happy colours and patterns.
    Thank you for sharing your talent with us at CRAFTY CATZ. Best of luck! Nick

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Jolanda,
    einer sehr schöne und farbenfrohe Karte! Der Digi gefällt mir! Vielen Dank für Deine Teilnahme an unserer aktuellen Challenge bei den Kreativ-Tanten und viel Glück. Hoffentlich sehen wir uns nächsten Monat wieder.

    Liebe Grüsse
    Alex

    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives{#28 – Mein Sternzeichen}
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge{#28 – ATG}
    *DT* Craft Rocket Challenges{#58 – Jungen / Männer}
    Alex' Kreative Seite


    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda