Mijn volgers

woensdag 30 januari 2019

Crafts Dreamy

Hallo allemaal,
in december had ik gewonnen bij Crafts Dreamy en mocht ik voor een keer gastdesigner worden.
De opdracht was: "maak een creatie met als inspiratie dit moodboard".
Nou dat was echt geen straf, hoor. Ik kon me weer eens lekker een beetje uitleven met allerlei verfjes en stencils en pasta enz, enz.
Met het oog vast een beetje op de naderende Valentijn, waar ik overigens zelf echt helemaal niks aan doe, want ik hou het hele jaar van Arie, is dit mijn crea geworden.
De achtergrond is PanPastel op WaterArt papier, daarop met stencils wat structuurpasta, beide van Dutchdoobadoo. Daarop wat kleine dingetjes lukraak gestempeld.
Het ribbelkarton is met gesso en roze verf bewerkt.
Het grote hart is van zwart cardstock, geĆ«mbossed en met Gilding Wax van Coosa bewerkt. 
De chipwood letters zijn ook met gesso gedaan en de kleine hartjes met Distress inkt.
Tot slot nog een tekst in het roze en een mooie kanten bloem.
Ik hoop dat jullie deze crea leuk vinden. Weer eens heel iets anders dan een digi inkleuren.
Hier is nog een detailfoto van het met Gilding Wax bewerkte hart.Dan zie je het net iets meer glimmen.

Deze crea doet mee met de challenge van
More Mixed Media                              -     Anything goes
A Vintage Journey                               -     Put your stamp on it
A Inky Mess                                      -     Anything goes
We Love2Create MM                         -     Anything goes
Avenue613                                         -     Anything goes
Bleeding Art                                      -     Anything goes
Simon Monday                                   -     Love is in the air
Hand Stamped Sentiments                    -     Anything goes

8 opmerkingen:

  1. Very beautiful, Jolanda! I love all the textures you have added here.
    Hugs
    Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is gorgeous, thank you for joining us over a Bleeding Art.
    Hugs
    Linda xxx
    Bleeding Art DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very nice - love those colors! Thanks for joining us at Bleeding Art

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Congratulations you are one of this week’s Top Rockers at 613 Avenue Create - don’t forget to pick up your badge.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. The colours on this card are just stunning! I love the different textures you have used.
    So glad you stopped by at 613 Avenue Create
    Hugs Sheryl xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. https://welove2create.blogspot.com/2019/01/challenge-1-anything-goes-at-love-2.html Dank je wel voor het showen van je mooie project Jolanda, gaaf hoor Hugs Terry (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a pretty project and I love all the texture and layers you've used! Thank you so much for sharing and for playing along with us over on the Simon Says Stamp Monday Challenge Blog... x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely work. Thank you for joining the More Mixed Media challenge. Hope to see you again next time.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda