Mijn volgers

vrijdag 25 januari 2019

Heart Ballon Girl

Hallo allemaal,
Vandaag laat ik jullie een kaart zien voor de challenge bij Colour Crazy.
Het schattige meisje is een digi van Lemon Shortbread en het heet Heart Balloon Girl.
Als je op de link klikt, zie je de verkoop site.
Het is voor mij de laatste van de 3 maanden gastdesigner zijn, maar ik mag het vast al wel verklappen, ik ben gevraagd om in het designteam te komen!!!! Helemaal gaaf is dat. Dus jullie zullen in het vervolg nog meer zien van mij voor Colour Crazy.
Voor deze kaart heb ik als basis een mal van Studio Light genomen. De kleine rondjes die eruit vielen bij het snijden van de onderste laag, heb ik weer gebruik als versiering rond het plaatje. Dat plaatje is ingekleurd met Copics.
Door die gaatjes hebg ik roze-witte twine geregen en de flappen heb ik bestempeld met ballonnetjes die bij een Engels tijdschrift zaten.
Deze kaart wil ik graag mee laten doen met de challenge van
Kitty Bee Desings                             -     Birthday
QKR Stampede                                 -     Anything goes
Crafting from the heart                       -     Anything goes
Addicted to stamps                             -     Photo inspiration
Crafty Catz                                      -     Anything goes
Send a smile 4 kids                            -    Valentines 4 kids
The Creative Crafters                         -     Anything goes

6 opmerkingen:

  1. Very sweet card Jolanda and congrats on your DT placement!
    Hugs
    Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je designerschap. Mooie, lekker vrolijke kaart. Leuk die rondjes die je gebruikte rond het stempeltje.
    Wauw, hele mooie kerstkaart in het blauw, leuk die rietjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful creation Jolanda, love the design! Thank you for sharing with us over at The Creative Crafters. We hope to see you again.
    ~ DT Sherry x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a sweet card! Thanks for joining us at Aloha Fridays!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This sweet card is lovely shape. Thank you for sharing at QKR Stampede.
    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely card thanks for sharing at Crafty Catz

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda