Mijn volgers

woensdag 1 mei 2019

Fae #3 van Morgan's ArtWorld

Hallo allemaal,
ik heb nog een kaart om te laten zien vandaag. Deze is voor de "Alles mag"-challenge van Morgan's ArtWorld.
Ik heb deze maand gekozen voor het plaatje Fae 3. Een prachtig plaatje met mooie bloemen.
Overigens alle digi's kun je vinden op Facebook bij Morgan's Artworld Digital Image Shop.
Ik heb het plaatje ingekleurd met mijn Copics.
Met een mal van Studio Light heb ik met wit linnenkarton een kaart gesneden als basis. Daarna een rode laag en aan de zijkanten een laag met bloemen. De middelste laag heb ik gebruikt voor het plaatje.
De afwerking bestaat uit een groen lintje aan weerskanten en uit resin bloemetjes die ik met Copics rood heb gemaakt.
Deze kaart wil ik mee laten doen aan de challenge van
Crafty Sentiments                      -     Lace and/or Ribbon
Through the Craftroom door        -     Anything goes
Crafty Creations                        -     Anything goes
Crafty Friends                          -     Add a charm
Lil Patch                               -     Anything goes

7 opmerkingen:

  1. Beautiful colouring and I love those intense red flowers! Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Regards, Alex aka PinkCraftyMama
    TTCRD DT
    PinkCraftyMama.com {My Blog}
    Through The Craft Room Door
    ttcrd.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart Jolanda. Schitterend ingekleurd en uitgewerkt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Jolanda.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello… Thanks for joining challenge with your lovely card… Please join us again next time at Crafty Friends Challenge Blog.
    Diane Louise
    [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart, mooie digi en prachtig ingekleurd. Je kaart van Isabella is schitterend, heel lief.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful card, love the design!!
    Hugs D xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. The floral paper is a great complement to the image. The laced ribbon is so visually striking and I love how you colored the gems to match.

    Thank you for joining us at Crafty Sentiments Designs for our Lace and/or Ribbon challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda