Mijn volgers

woensdag 1 mei 2019

Isabella

Hallo allemaal,
vandaag start er ook weer een challenge bij Digi Doodle Studios Challengeblog. Het thema is deze maand "Sparkle and/or Shimmer". Ik heb hiervoor het plaatje Isabella uit de Digi Doodle Studio shop gekozen.
      
                       
                                       
Het plaatje heb ik ingekleurd met Copics en vervolgens met een ovalen mal gesneden. Ik heb er wat Frantage embossingpoeder van Stampendous opgestrooid.
Als basiskaart heb ik een dubbele witte linnenkaart genomen en daarop een stuk designpapier dat ik nog had liggen. Ik geloof dat het van Studio Light is. Verder afgewerkt met een kantje, een doily en een vlinder er op verwerkt.
Deze kaart doet mee aan de challenge van
Lemon Shortbread               -     Anything goes
Papercraft                          -     For women and girls
Addicted to stamps               -     Lots of layers
Ally's Angels                      -     Anything goes

2 opmerkingen:

  1. Absolutely gorgeous, sweet, adorable creation thank you for joining us at ADDICTED TO STAMPS
    hugs
    lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a cute card ! Love how you coloured this pretty image and how you highlight it with your amazing layout. Thanks so much for sharing and for playing along with Papercraft Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda