Mijn volgers

zaterdag 1 juni 2019

Challenge bij Morgan's Artworld

Hallo allemaal,
ik heb nog een kaart voor een challenge vandaag. Deze keer eentje voor de challenge bij Morgan's Artworld.
Ik heb de mooie Flower Tag 5 met lelies. Ik heb gekozen voor de kleur oranje. Weer eens wat anders,
want eigenlijk is dat een kleur die ik nooit gebruik. Lelies vond ik daar dan toch wel heel geschikt voor.

De kaart zelf is gesneden met een mal van Studio Light. Het plaatje met ovalen van Crealies.

Deze kaart doet mee met de challenge van
Pammie's Inky Pinkies            -     Anything goes
CCC Digi Creations                -     Add a flower
Scribbles Designs                   -     Flowers
The Crafting Challenge            -     June-Flowers
Creative Moments                  -     Anything goes


3 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Jolanda,
    ja oranje is ook best een moeilijke kleur en waar ik ook niet gauw naar pak.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grazie per aver partecipato alla sfida di The Chafting Challenge Dt Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is really lovely - great colours,

    Thanks for sharing with us at Creative Moments,

    Hugz Tinz

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda