Mijn volgers

zaterdag 1 juni 2019

Liftcard bij Do-Al(l) Kreatives

Hallo allemaal,
vandaag begint de challenge bij Do-Al(l) Kreatives. Deze keer vragen we jullie om een kaart te maken volgens het voorbeeld dat wij ook hebben gebruikt, een zgn liftcard.
Ik heb er een vaderdag-kaart van gemaakt. Helaas is mijn vader al jaren geleden overleden. Wat had ik hem deze graag gegeven.
Voor de voorkant heb ik een vierkant zwart cardstock genomen. Dit heb ik geëmbossed met een Spellbinders embossingmal met een motief van een autobanden. Vervolgens heb ik dit bewerkt met Gilding wax van Coosa in de kleuren zilver en vintage blauw.
Daarna heb ik 3 resten van het zwarte papier door een andere mal gehaald, deze is van Tim Holtz Alterations en daarvan heb ik 3 tags gesneden. Elke tag heb ik weer met Gilding wax bewerkt, deze keer in de kleur Fire Agate.

De binnenkant heeft dezelfde tags als de voorkant. Hier zijn ze met een stukje twine aan elkaar gebonden. Ik heb de voorkant even nar achteren gevouwen zodat de foto beter genomen kon worden.
De onderste heeft een tekst gekregen die tevoorschijn komt als je de bovenste wegschuift.
Verder heb ik wat gestanste gereedschappen op de kaart geplakt te versiering en een labeltje.
Deze kaart doet mee aan de challenge van
Pearly Sparkles                    -     It's a man's world
Crafty Friends                      -     Men/Boys
Daaring Cardmakers             -     Secret Hideaway
Alphabet Challenge               -     E is for Embossing Folder
Friendship Challenge             -     Alles geht
Classic Design Team             -     Anything goes
World wide Design Team      -     Anything goes

12 opmerkingen:

  1. A great card for Father´s day.
    The colours are perfekt for a man...
    Thanks for joining us at Friendship Challenge.
    Good luck and best wishes!
    Ilse (thera)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a fantastic card. I love how you have gilded the embossing. Thanks for joining us at The Alphabet Challenge. Love Dawn x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello Jolanda… Thanks for sharing your Fathers Day card with us. It’s so lovely and fits perfectly with our ‘Men/Boys’ theme… Fab embossing work too.
    Diane Louise
    [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk, gezellig dat je kaartje meedoet bij Crafty Friends. succes!!
    groetjes ine DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great cards! Love the hidden element with the little twine loop acting as a hinge! Thanks for joining us at Daring Cardmakers this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your Father's Day card is great. The metal look is great for male cards and I like your way of hiding the message.
    Thanks for sharing your clever idea with the Daring Cardmakers this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Liebe Margreet,
    eine wunderschöne Karte hast du gestaltet. Sie gefällt mir sehr gut. Vielen Dank für die Teilnahme an der Friendship Challenge. Liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A wonderful card for a swpecial guy. Loving how you have created the embossed background. Thank you for sharing your creation with us at Cardz 4 Galz. Caz. DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Very, very clever - thanks for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fab creation...Thank you for joining us at Crafty Friends, and good luck..

    Caz CF DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such a wonderful card for Father Day...
    Thanks for joining us at Friendship and hope I see your again!!
    Good Luck Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Eine wunderschöne Vatertagskarte hast du gestaltet. Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Friendships.

    Liebe Grüße
    Heike

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda