Mijn volgers

vrijdag 12 juli 2019

Beauty Session

Hallo allemaal,
er is vandaag weer een nieuwe challenge begonnen bij Colour Crazy. Van onze sponsor, deze week  The Paper Shelter kregen we een geinig plaatje: Beauty Session. Ik vind het zo'n leuk komische tekening en tegelijkertijd deed het me denken aan mijn jeugd met mijn moeder die krulspelden gebruikte. Stukje nostalgie dus.
Ik heb het plaatje eerst ingekleurd met Copics. Daarna heb ik papier erbij gezocht en aangezien ik op dat olijfgroen uitkwam heb ik het plaatje zelf ook een achtergrond in die kleur gegeven.
Het is eigenlijk de eerste keer dat ik zoiets probeer en ik vind het nog best meevallen.
Deze kaart doet mee aan de challenge van:
Pammie's Inky Pinkies               -     Anything goes
The Paper Shelter                     -     Holiday time
Cardz 4 Galz                            -     Party time - Celebrate
Crafty Catz                              -     Anything goes
Creative Moments                     -     Anything goes 
Simply Create Too                    -     Anything goes opt Patterned Papers
CHPP                                   -     Anything goes opt Patterned Papers




7 opmerkingen:

  1. Super leuk is deze!
    Ja mijn moeder ook, netjes elke week die spelden in hihi, heb nu nog een overbuurvrouw hier die dat ook nog steeds doet, en gewoon zo over straat gaat..geweldig..
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a lovely card! Very cute image and beautifully colored! I like the unique design as well! Thank you for joining our challenge this week at PIP Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely card Jolanda - I don't think it's too bad either - I hope you use that technique again because it works so well here. Thank you for joining us at Cardz4Galz :) :) Lynda DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A cool fun card. Thanks for joining in the fun at Cardz 4 Galz. Caz DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart mooi geworden ook de zomerkaart hieronder, geweldig. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a lovely design.
    Thanks for joining us at Craftyhazelnuts patterned paper challenge. Happy crafting! Catherine x DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda