Mijn volgers

zondag 7 juli 2019

Zomer!!

Hallo allemaal,
vandaag start de challenge #120 bij Creative Craft Cottage. Het thema is deze maand "Zomer".
Heerlijk thema vooral omdat het ook zomer is. Ik geniet met volle teugen van deze maanden. Ook een bui regen zoals gisteren kan ik dan wel hebben.
Ik heb deze keer gekozen voor een diorama-kaart uit een blok van Studio Light. Ik vind diorama-kaarten altijd zo leuk om te zien en maak ze eigenlijk veel te weinig.


Ik heb ook nog een foto vanaf de zijkant genomen, zodat de diepte duidelijk zichtbaar is.
Wat een leuk tafereel geeft dit, hè? Heerlijk zo'n strand.

Ik wil met deze kaart graag meedoen met de challenge van
All Sorts                        -     Summer Fun/Sports
Di's Digi                        -     Sweet summertime
Crafty Friends                  -     Things beginning with  "B" (beach, boat, bird)
DL Art                          -     Summer
Make my monday              -     Things beginning with  "B" (beach, boat, bird)
My time to craft               -     Oh I do like to be beside the seaside
Challenge Up                 -     Vitamin Sea

10 opmerkingen:

  1. Hij is super Jolanda! Zo niet mijn ding maritiem kaartjes maken. Maar vind ze wel leuk om te zien
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh magnifique! I love it!
    Thank for playing with us at Di's Digi challenge.
    Nathalie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fabulous 3d card! amazing detail, Thank you for joining us at Make My Monday, hugs XoX Alli C - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A super image for our theme and love all the added textures and interest you have added, many thanks for joining in our 'Summer Fun' theme at Allsorts challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk deze diorama kaart Jolanda. Leuk samrngesteld. Goeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow such a stunning creation, thank you for joining us at Crafty Friends , xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous card.
    Thank you for sharing your creativity with us at Allsorts Summer Challenge,-))m

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What wonderful details! Thank you for sharing with us at Allsorts this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a fabulous nautical card!! And then, the dimension that can be seen in the second photo is awesome!! Love it! Thanks for playing with Di's Digi Designs.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jolanda: You've created a fantastic beach boxed scene!!! It's fabulous! Thanks for linking to MTTC's seaside theme challenge! Becca/DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda