Mijn volgers

zaterdag 10 september 2022

Challenge 62 bij Ally's Angels

Hallo allemaal,
vandaag heb ik weer 2 challenges met crea's om te laten zien.
Allereerst de Alles Mag van Ally's Angels.
Hiervoor heb ik een kaart gemaakt met designpapier met thema Frida Kahlo een Mexicaanse kunstenares uit de vorige eeuw. De tentoonstelling over haar kleurrijke werk en dappere leven zijn echt de moeite waard. Ik ben daar afgelopen maart geweest in Assen en kwam vorige maand dit papier, washitape, ephemera en stempels tegen online. Dat moest ik natuurlijk hebben.

Deze kaart doet mee aan de challenge bij
Crafty Catz                        -     Anything goes
Pammie's Inky Pinkies         -     Anything goes
Penny's Paper challenge       -     Anything goes
Love to scrap                    -     Anything goes
Lil Patch of crafty friends    -     Anything goes

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Jolanda met foto van Frida , heel goed gedaan
    Toevallig volg ik Krabe zoekt Kahlo , altijd interessant de mens achter de kunst . Wat een verhaal van deze sterke vrouw , Goed weekend Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautifully designed! Thank you for sharing with us at The PIP Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda