Mijn volgers

maandag 5 september 2022

Frame it!

Hallo allemaal,
bij Let's craft and create begint vandaag de nieuwe challenge met als optioneel thema "Frame it!"
Nou kun je je daar van alles bij voorstellen, plaatjes met een lijstje, een lijst als geheel, maar ik dacht deze keer eens anders. Ik nam een klein rond lijstje van chipwood en heb dat bewerkt met zwarte gesso en vervolgens met goudkleurige wax.
Op een stuk wit watercolor papier heb ik enkele bruin- en roodtinten van Distress inkt aangebracht. 
Daarna heb ik met een stencil van Stamperia en Black Soot Distress inkt een muur gecreëerd.
Deze heb ik gemat op een zwarte achtergrond. Van het 8-inch bloc Desire van Stamperia heb ik het grote plaatje uitgeknipt en ook het huisnummer en de tekst en dat allemaal opgeplakt.
Tenslotte heb ik met zwart potlood de randen aangezet om meer diepte te creëren.
Het ronde lijstje heb ik tenslotte aangebracht om de kus, de desire, te accentueren.

Deze kaart doet mee aan de challenge van 
Little red wagon                              -     It's hot (a different kind of hot)
Penny's Paper Challenge                    -     Anything goes
Allsorts Challenge                            -     Anything goes
Pammie's Inky Pinkies                      -     Anything goes
613 Avenue                                     -     Anything goes
We love to Create                            -     Anything goes

6 opmerkingen:

  1. Love the vintage feel and how you created the scene and 'framed' the kiss. Thank you for joining the challenge at Allsorts.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a super 20's image, many thanks for sharing with us at Allsorts challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love that your card covers this challenge two ways...hot passion and a red hot bar front! Thanks for sharing with us at Little Red Wagon this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stunning live the way you have framed it thanks for joining us at 613 Avenue Create x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is amazing, it really has depth to it and the frame around the couple is a brilliant idea. Thanks for sharing with us at Allsorts challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful! Thank you for joining us at Penny's Challenges.
    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda